Szolgáltatások
Irodánk 9 megbízható és naprakész szaktudású kollégával áll partnerei rendelkezésére annak érdekében, hogy az Ön vállalkozását biztos kezekben tudhassa. A könyvelő speciális szerepet tölt be a vállalkozások életében, egyedi rálátása van a gazdasági és a pénzügyi folyamatokba. A jó időben meghozott, legjobb döntés érdekében szoros együttműködésben kell dolgoznunk Ügyfeleinkkel ahhoz, hogy a lehető leggazdaságosabban tudjuk működtetni vállalkozását.
Az online könyvelés során legyen Ön és vállalkozása az ország bármely pontján, akár határon túl, a munka folyamatosan zajlik. A NAV által biztosított online számla felületnek köszönhetően folyamatos hozzáférést kapunk a számlaadatokhoz. Az általunk használt könyvelőprogram alkalmas bárhonnan importálni adatállományt, így a NAV rendszerével is kompatibilis. Ezen kívül lehetőséget biztosítunk a számlák, bizonylatok online megküldésére is.
Fizikai kapcsolattartás nélkül is gördülékenyen működik a könyvelés, a tanácsadás bármely online platformon megtörténhet.
Fizikai kapcsolattartás nélkül is gördülékenyen működik a könyvelés, a tanácsadás bármely online platformon megtörténhet.
Egy képzett adótanácsadó hivatása megtalálni a legkedvezőbb – legolcsóbb adózási lehetőségeket ügyfele - megbízója számára. Feladata a törvények szövevényes sorai közül kiolvasni mindig az aktuális vállalkozás számára a lehető legkedvezőbb megoldást. Egy jó adótanácsadó hosszútávon gondolkodik és optimalizál. Irodánk munkatársai kivétel nélkül segítenek problémáit orvosolni és arra a helyzethez képest a lehető leghamarabb megoldást nyújtani.
Fizikai kapcsolattartás nélkül is gördülékenyen működik a könyvelés, a tanácsadás bármely online platformon megtörténhet.
Számos partnerünkkel működik tökéletesen az online könyvelés konkrét, fizikai kapcsolattartás nélkül.
A választott vállalkozási forma alapvetően meghatározza a cégjövőjét és lehetőségeit. Elengedhetetlen tehát alaposan megfontolni vállalkozásunk alapítására vonatkozó döntéseinket azért, hogytisztában lehessünk azzal, pontosan mik a választott vállalkozási forma követelményei és adókötelezettségei valamint az abban rejlő lehetőségek. Egy előzetes konzultáció alkalmával együtt meghatározzuk az irányt.
Szükség esetén ügyvédeink akár 1 nap alatt elkészítik az alapításhoz szükséges dokumentumokat, melyet Önnek csak aláírni kell egy előre egyeztetett időpontban. A cégbejegyzés aláírást követően nem fog hetekig kallódni, azt azonnal a cégbíróság felé továbbítjuk.
Levesszük ügyfeleink válláról a problémát, ezáltal időt takarítunk meg Önnek, melyet vállalkozása egyéb területein kamatoztathat.
Irodánk élen jár a munkaügyi és bérjellegű kérdésekben. Vállaljuk olyan cégek bérszámfejtési munkáinak elvégzését is, amelyek saját könyvelővel oldják meg ezt a területet, viszont a havi bérszámfejtés és a bérügyek feladatit már nem tudja megoldani házon belül, ezért azt kiszervezi.
A bérszámfejtés magas kockázatot rejt magában tekintve, hogy speciális szakirányú végzettséget igényel. Adott esetben egy rosszul megítélt, szakszerűtlen döntés, komoly retorziót vonhat maga után, amely a vállalkozásnak sokba kerülhet. Egy átlagos bérszámfejtő nem feltétlenül tájékozott széleskörben, ez a szakma folyamatos tanulást és fejlődést igényel.
Precíz és részletes vizsgálat előz meg minden munkafolyamatot!
A számviteli törvény szerint nem kötelező a könyvvizsgálat, ha az alábbi két feltétel együttesen teljesül: a.: az üzleti évet megelőző két üzleti év átlagában a vállalkozó éves (éves szintre átszámított) nettó árbevétele nem haladta meg a 300 millió forintot, és b.: az üzleti évet megelőző két üzleti év átlagában a vállalkozó által átlagosan foglalkoztatottak száma nem haladta meg az 50 fő.
Egy hitelkérelem csomag összeállítása és benyújtási lehetőségei komoly tapasztalatot és vizsgálatot igényel. Munkatársaink hosszú évek rutinjával rendelkeznek ezen dokumentációk elkészítésében és sikerességében. Ahhoz, hogy pozitív elbírálásban részesüljön egy vállalkozás adott hitelkérelme egy alapos megelőző átvilágítás és kellő szakértlem szükséges.
Az elmúlt évek alapján rendelkezünk a szükséges tudással ahhoz, hogy ezek az igénylések hiánytalanul és a hozzá kapcsolódó összes kiegészítő információval ellátva, csatolva kerüljenek a hitelügyintéző kezei közé, amely elengedhetetlen feltétele a pozitív elbírálásnak.
Amennyiben Ön jelenleg könyvelőiroda tulajdonosként visszavonulásban, munkaváltásban gondolkodik, vagy csak egyszerűen kevesebb munkát szeretne, számukra nyújtunk megoldást, ha átadja ügyfeleit cégünknek. Tesszük mindezt szerződésben foglaltak szerint, melyet közösen dolgozunk ki.