Árak
Árazási metodikánk kialakításánál számos szempontot veszünk figyelembe. Szerepet játszik a vállalkozás kora (újonnan alakul vagy már működő), a várható árbevétel, a számlamennyiség és a munkára fordítandó idő és a vállalkozás struktúrájának összetettsége.
Munkatársaink irodánkban állnak ügyfeleink rendelkezésére. A számlák, bizonylatok és dokumentumok beérkezését követően (történhet személyesen vagy online) kollégáink megkezdik azok feldolgozását és a lehető leghamarabb kalkuláljuk adófizetési kötelezettségeit, eredményét.
Basic
10.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)
Azon vállalkozások részére javasolt, akik gazdaságos megoldást keresnek vállalkozásuk részére, minimális számlamennyiséggel rendelkeznek és nincs szükségük személyes vagy online tanácsadásra sem.
Standard
15.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)
Azon vállalkozások részére javasolt, akik az egyszerű, alap könyvelésen felül személyes vagy online tanácsadásra is igényt tartanak.
Special
20.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)
Azon vállalkozások részére javasolt, akik pályázati lehetőségekkel élnek, hiteleket vesznek igénybe és ezek összekészítésére is igényt tartanak.
Premium
25.000 - Ft + ÁFA / hótól (alapdíj)
Komplex szolgáltatási csomag, mely minden szolgáltatást magába foglal, melyet irodánk nyújt. Korlátlan személyes vagy online tanácsadás, hitelek-pályázatok, NAV képviselet, ellenőrzések készítése, teljes vállalkozói menedzsment.
* Konkrét árat kizárólag árajánlatkérést követően áll módunkban meghatározni.